Jeżeli jesteś studentem lub pracownikiem dydaktycznym uczelni wybierz jedno z poniższych pytań, na które odpowiadać będzie Twoja praca konkursowa.
C1. Zaproponuj strategię rozwoju opisanej firmy. Przykładowe pytania szczegółowe do wyboru: Na jakie dodatkowe rynki może wejść firma? Jakie nowe lub zmodernizowane produkty może wytwarzać ta firma? Jakich nowych klientów może ta firma pozyskać? Możesz też opracować strukturę nowych celów firmy: misja firmy, cele strategiczne, cele operacyjne.
C2. Kluczem do sukcesu każdej firmy są kompetentni i zmotywowani pracownicy. Dlatego zaproponuj, w jaki sposób opisana firma powinna poszukiwać nowych pracowników? Przykładowe pytania szczegółowe do wyboru: Opisz, w jakich mediach warto umieszczać ogłoszenia? Zaproponuj treść takiego ogłoszenia. Opisz jakie warunki powinna stawiać ta firma dla nowo zatrudnionych, uwzględniając poziom i kierunek wykształcenia oraz wymagania dodatkowe w stosunku do pracownika.
C3. Zaproponuj akcję promocyjną: hasło promocyjne, oprawę graficzną, plakat lub nowe logo firmy. Możesz zaproponować graficzną ilustrację produktu lub opakowania. Zaproponuj kampanię promocyjną w Internecie.
Przed przygotowaniem pracy konkursowej na jedno z powyższych pytań przeczytaj uważnie wybrany opis firmy, której dotyczyć będzie Twoja praca. Możesz wybrać firmę ekologiczną lub firmę technologiczną.
Sprawdź w Regulaminie Konkursu, jak przygotować i wysłać pracę konkursową.